Asiakastyytyväisyys

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti

Jokaisen käyntikertansa jälkeen asiakkaamme voivat antaa palautetta hoidostaan Coronaria Silmäsairaalassa. Asiakas vastaanottaa sähköisen kyselylomakkeen sähköpostiinsa käynnin jälkeen. Vuonna 2016 saimme yhteensä 3461 asiakkaan palautteen palveluidemme laadusta: asiakkaamme ovat antaneet toiminnastamme arvosanaksi 4,7 asteikolla 1−5 ja 90% suosittelisi meitä eteenpäin tuttavilleen ja läheisilleen!

ASIAKASKOKEMUKSELLA ON SUURI MERKITYS

Positiivinen asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys ovat yrityksellemme äärimmäisen tärkeitä palvelun laadun mittareita. Pyrimme kaikella toiminnallamme siihen, että asiakas kokee tulevansa kuulluksi ja olonsa turvalliseksi meidän kanssamme. Monelle silmälääkärillä käynti tai silmäleikkaukseen tuleminen on jännittävä paikka, minkä vuoksi haluamme kiinnittää myönteiseen kokemukseen erityistä huomiota.

Lue ASIAKKAIDEMME kokemuksia ja kommentteja

Kerro meille oma asiakaskokemuksesi tai anna palautetta toiminnastamme